Naše NOVICE

Nasveti

Aktualni dogodki, odprti seminarji, novice, objave in še in še... 

 
 
 

Ukrepi za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih

Ukrepi za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih

11.11.2017

Da podjetje uspešno deluje in dosega svoje cilje, je pomembno, da skrbi za svoje zaposlene in njihovo počutje. Pri tem se je potrebno zavedati, da imajo različne generacije različne potrebe. Ker je pred kratkim bil izdan Katalog ukrepov za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih, vam iz kataloga predstavljamo nekaj ukrepov za omenjeno populacijo. Veliko ukrepov lahko podjetja izvedejo sama, pri nekaterih pa je potrebno oz. zaželjeno, da delo olajša pomoč zunanjih strokovnjakov.

  • Telovadba na delovnem mestu. V podjetju se lahko organizirajo krajše vaje (npr. 5 min), ki se lahko izvajajo ali pred začetkom delovnega procesa ali med njim. Vaje morajo biti dobro načrtovane in prilagojene starejšim zaposlenim ter naravi njihovega dela. Vadba poskrbi za sprostitev med delom in aktivira mišice v telesu.
  • Nagrada spa. Podjetje lahko npr. enkrat letno izbere zaposlenega, ki dobi za svoje posebne dosežke nagrado – vikend v izbranem zdravilišču s tretmaji. Pomembno je, da so merila vrednotenja posebnih dosežkov natančno določena.
  • Več krajših odmorov. Podjetje lahko starejšim zaposlenim nudi več krajših odmorov, ki se organizirajo tako, da ne motijo poteka dela. Odmore, glede na delovno mesto posameznika, ustrezno organizira kadrovska služba ali zunanji strokovnjak. Ukrep je pomemben predvsem v podjetjih, kjer zaposleni upravljajo visoko zahtevne in intenzivne mentalne in fizične aktivnosti.
  • Kava modrosti. Starejši zaposleni imajo vsaj enkrat letno kavo z vodstvom, pri čemer je tematika posebej določena, npr. aktivno staranje na delovnem mestu. Zaposleni lahko ob kavi predlaga različne predloge in spremembe, ki bi prispevale k boljšim delovnim pogojem. Zaposleni bodo začutili tudi večjo pripadnost podjetju, saj bodo imeli možnost biti slišani. V primeru, da sistem letnega razgovora z zaposlenimi še ni vzpostavljen, vam ga lahko pomagamo oblikovati. Če pa sistem letnega razgovora podjetje že izvaja, vam ga lahko pomagamo primerno prilagoditi.

Še nekaj ukrepov, pri katerih vam lahko pomagamo.

Razvojni načrt

S testno baterijo se pridobijo različne informacije o zaposlenih. Nato se na podlagi posameznikovih prednosti in priložnosti za razvoj oblikuje razvojni načrt, ki je prilagojen kompetencam in osebnostnim značilnostim zaposlenih.

Oblikovanje mentorskega sistema in usposabljanje za notranjega trenerja

Ustrezna osebe, ki bo v vlogi mentorja in/ali trenerja se izbere z zanesljivo, objektivno metodo. Da bo starejša zaposlena oseba dober notranji trener ali mentor, mora pridobiti določene kompetence. Zato so naslednji korak usposabljanja in/ali coachingi, ki zagotovijo kompetentno in samozavestno prenašanje znanja.

Več o mentorskem sistemu si lahko preberete v tej objavi.

Izvedba različnih delavnic in treningov

S podjetjem se identificirajo tematike (npr. timsko delo, vodenje), nato se oblikujejo in izvedejo delavnice, prilagojene potrebam zaposlenim.

Za več informacij nas lahko kontaktirate tukaj. 

Mite in dejstva o starejših zaposlenih si lahko ogledate tukaj.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.